27 Kasım 2012 Salı

كاتيا فرح حفلة عيون القلب كايتا فرح ووضاح شبلي/ Sen söylüyor gidiyorsun/


Sen söylüyor gidiyorsun
Sonra
Ben onlarla seherliyor
uyumuyorum hiç
Geceleri
Ey sevgili


Kalbimin gözleri
uyanık
Hiç uykusu yok
aslında ne uyayabiliyor
ne de uyanık kalabiliyor
gece liyor seherliyor
kirpiklerim asla uyku nedir bilmiyor
Onun gözleri uykuya doymuşlar ama
Ey uyku git
Sevgilimin gözlerinden
Git
git de o da seherlesin
Benim gibi

Sevgilim Sevgilim
Ah Sevgilim

Gözlerinde
en güzel gülümseme
senin gözlerinde
gözleri güldüğünde
nazlanıp
haydi ugurlar olsun diyorlar
ben onlara selam verince
her kelimenin sonrasında
Allah Allah Allah diyorum

benim dedi
sevgilim
yüzüm dolun aydır
şavkım vurunca
seherlemek dogaldır
aaaa hhh

Sen söylüyor gidiyorsun
Sonra
Ben onlarla seherliyor
uyumuyorum hiç
Geceleri
Ey sevgili

Bana guzel sözer soyleyince sen
İçim mutluluk doluyor
Uykuyu bırakıp
O sözleri düşünüyor onlarla yaşıyorum

Sen söylüyor gidiyorsun
Sonra
Ben onlarla seherliyor
uyumuyorum hiç
Geceleri
Ey sevgili

Ay a bakıyorum
Sen aklıma geliyorsun
Ve senin hayalinle seherliyorum
Öyle mutlu oluyorum ki
Bana guzel sözer soyleyince sen
İçim mutluluk doluyor
Uykuyu bırakıp
O sözleri düşünüyor onlarla yaşıyorum
senin
senin
o sözlerin
ve aşkın
beni uykudan alıkoyuyor
gecelere
ismini yazıyorum
ve özleminle Yaşıyorum


Sen
Yüz verince bana
Öyle mutlu oluyorum ki
uyku nedir bilmiyorum artık
Seni düşünmekten
Aşkından ey sevgili
bir türlü uyku tutmuyor beni
ismini yazıyorum gecelere
aaa h hh

Sen söylüyor gidiyorsun
Sonra
Ben onlarla seherliyor
uyumuyorum hiç
Geceleri
Ey sevgili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder