27 Kasım 2012 Salı

Sen olmasan neye yarar benim hayatım/متى ستعرف كم أهواك



SEN OLMAZSAN NEYE YARAR BENİM HAYATIM HAYATIM
متى ستعرف كم أهواك

Seni sevdigimi ne zaman anlayacaksın
ey adam
senin için dünyaları satarım ben
Yemin olsun daga taşa her şeye
Denizi istesen benden
Onu senin gözlerine dökerim
Güneşi istesen göklerden
Onu avuçlarına koyarım

Seni seviyorum
Anla be adam

Sevdigimi bulutların üstüne yazdım
Agaçlara kuşlara söyledim anlattım
suların üstüne yazdım
Sevgimi sana

Mücevherlerle
Kadehlerle
Aşkımı sundum sana
Ey kanımı akıtan kılıç
nasıl isimlendirecegim bilemediğim kıssa hikayem eyy
Seni seviyorum

Keşke bana yardım edebilsen
Bu dramı başlatan ancak bitirebilir de …
O kapıları açan ancak kapatabilir ya
Hani ateşi harlayıp yakan söndürebilir ya
Ey
Suskunluk sigarasının tiryakisi
Beni aşk denizlerinde çaresiz bırakan adam
Mersiyemi kaldırıp fırlatıyorum
Da
Yine de Beni görmüyormusun

Aşk denizinde bogulmak uzereyim
Ve Dalgalar son ümitlerimi
kalmış takatimi de bitiriyor …
Azıcık inemezmisin ulaşılmazlık semalarından

Ey
Hayallerimi öldüren Sonra dirilten adam
benimle aşıkları oynaman yetmezmi artık
ve kasdetmedigin ama
beni eriten kelimeleri kullanman…

sana nice nice
sevgi mektupları yazdım
beni mutlu edecek
sevgi gülleri göndermeni hayal ederek

olmayan kaç randevuya gittim seninle
ve kaç elbise hayal ettim seninle oldugumda giyecegim…
beni de
raksa kaldırmayı teklif etmeni ne kadr içten istedim
ah bir teklif etse dedim
kollarımı nasıl nerene dokundururum diye
düşünüp şaşırdım
tereddütte kaldım…

bana dön
yer duruyor yerli yerinde çakılmış
sonraki saniyeler i zamanın
kaçıp gitmiş de zaman yerinde kalakalmış

senden sonra
yemin olsun bir takı takmadım
güzel kokuları sürünmek bir tarafa şişelerine bile dokunmadım
güzelligim kime peki …
kim için nadide ipeklerimi giyeceğim ben ?
tırnaklarıma yıllarca gösterdigim guzellik özeni ya …
sen
sen gibi dön bana
uyanıkken ya da bir yagmurla

benim hayatım
sen olmazsan neye yarar benim
hayatım hayatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder