27 Kasım 2012 Salı

انا بعشقك/ SANA AŞIĞIM


SANA AŞIĞIM

Ben
ben sana aşığım
Her şeyim senindir.

Her şeyiyle senindir.
Ruhum senin ,Ömrüm senindir.
Geçmişim senin ,yarınım senin ,bugünüm senindir.
Sonrasında neyim varsa devamı nda
o da senindir.

Ey
Ruhuma aşkıyla sahip olan
Hayatım müddetince kalbim senin, ruhum senindir.

Ayıkken seninim uykumda seninim
İçim;
için için –‘’beni sevse, beni sevse, ah sevse’’ der, durur;

Seni n aşığınım
Senin cümle kurmalarına ..
Gülüşüne
Gözlerindeki gece rengine
Zerafetine ve inceliğine
Yürüdüğün gezindiğin yerlere
ve yürümene …
ve durmana
bakmana
ve bakmamana bana …
‘’o ne güzel bakmayıştır öyle …’’

Sorar dururum kendime
Beni seviyor mu diye yoksa
Hiç kalbi aşk ateşiyle bir kerecik bile yanmamışmıdır diye …

Beni seviyormusun sende
Yoksa kalbin aşk ateşiyle
bir kerecik de yanmadı mı
Söyle
Söyle ey sevgili ,
Ey melek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder