27 Kasım 2012 Salı

أهواك / Ahwak


أهواك

Seni arzuluyorum
yok yok unutmak istiyorum
Seni de kendimi de unutmak istiyorum

Kaybetmektense seni
yok olmayı tercih ederim
Ama sana
canım feda

* * *
bilirmisin
unutur unutmaz cefanı ezanı bana
Tekrar içimde sana özlem depreşir
Gözlerim sana özlemle ıslaklaşır
Tekrar sana dönmeyi
İster içim
* *
Kavuşunca sana
Hayata tekrar dönerim
Senin rızan
Yaşam demektir
Yuz çevirmen ise ölmem
Seninle olunca
Onca senden uzak kalışımın acısı
Hafifler

* * *
Seninleyim ya artık
Tüm benliğimle hem de
gözlerim gözlerindedir
Söz edenlerin sözleri üzerine gelsede senin
Sen umursamazsın onları

* * *
Ben seni gözlerim
Geceleri uyanır seni anarım
Ruhumu sana gönderirim uyanasın diye
Kalk
Ey ruhumu ateşiyle saran yakan
Kalk ta
Sende yan
Benim çektiklerimi
Tecrübe et
Derim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder