21 Haziran 2013 Cuma

Seni nerede bulacağımı söyle /Kusay Hatem & قصي حاتم "اشوفك وين يا مهاجر"






...........................................................................................................................



Seni nerede bulacağımı söyle / 20 06 2013

ey kalbimin sahibi nereye gittin 
Ayrılık senden , çok zordur.
Darlanmam Öyle gelir -geçer bir sıkıntı değildir. 

Gelirsen ve gönlümü alırsan ;
‘’bir daha gitmeyeceğim diye ‘’
o zaman düzelecek bir haldir. 
Ayrılığın ,dertlerin en zoru en dayanılmazıdır 

Hani kopup gittiğin gün var ya benden 
Kalbimi öyle sarsmıştır ki 
Bu yalvarışı yazdıracak kadar şair etmiştir beni 

Ve ah ki 
sen daha ne kadar yıkıcı bir ayrılık yaşattığını hala anlamamışsındır ..
Bir kuş gibi oldum 
Kafeste bırakılıp gidilen 
Tek başına yalnız
Aşkı elinden alınmış yani hayatı azığı ve canı 
verilen onca va’de de sadık kalınmamış 
Ve zaman ne getirmiş ne götürmüş dikkate alınmamış …

Evimde izlerin vardır senin 
Suretin hem duvarlarında onun , hem gönlümde gözümdedir senin 
O kadar ki ben sensiz ben olamamaktayım 
hoş ,bunu sen bilmelisin 

Aşka yemin olsun ki 
Senden başkasına meyletmemiştir bu gönül 
Ey geçmişimin şimdimin ve geleceğimin sevgilisi
Söyle 
Ben nerede bulacağım seni 

Senle olan geceleri m 
Ne zaman dönecek geri 
Ve hatıralarımız tekrardan 
Ve şarkılarımız , geri …
Aşkımızı anlatan 

Bana verdiğin o özel sözler 
Ah sen onları nasıl unutabilirsin ki …

Ey sevgili 
Dönsen keşke 
Gelsen de sönse şu ayrılık ateşi ve bitse mutsuzluğum 
Ey en kıymetlisi Dünyanın bana 
Ey kısmetim 
Ey sevgilim 
Ey özlemim 
Unutmak istedimse de belki 
Takat yetiremedim inan ki 
Söyle 
Nerede bulacağımı seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder